Glenn & Annie, noe så utrolig rått! Herlig at dere lager videoer også nå! Du er ikke mye kamerasky lengre, må jeg si, Glenn! 
Dette tok meg tilbake til i sommer da vi var ute på nattjakt, sverger på at jeg kjente meg igjen! Også fant dere en panseredderkopp også, det var bare helt fantastisk! Jeg håper dere lager flere slike videoer, de er veldig informative og vil helt sikkert kunne inspirere flere til å fange edderkopper. Utrolig bra tiltak.
Jeg skal selv prøve litt nattfangst i natt, tenker jeg. Skal en tur ut på Senja og vil ta med lyset og prøve.
Kjetil
Takker for hyggelig tilbakemelding!
Kameraet er ikke det gildeste jeg står fremfor, men i opplysningsøyemed blir det litt enklere. Heldigvis, hehe..
Har tidligere prøvd å forklart skriftlig hvordan nattjakt funker, men greier ikke utrrykke meg klart nok. Levende bilder blir nok mer informativt. Måtte komprimere filmfila veldig her for å få spilt av her inne. Derfor er kvaliteten ikke alleverden. Har disse videoklippene liggende i ukomprimert form også, og de er mye bedre kvalitet på. Man ser til og med øynene på katten inni mørket.

Ja, du var med på nattjakta så svint i sommer, og det var moro å kunne vise litt dyr! Man treffer jo på de utroligste kryp på natta, ikke bare mange arter edderkopper, men også mer "varmblodige" dyr også. Grevling er en av dem!

Håper du finner noe rått på Senja i nattens mulm og mørke! Gleder meg å høre fra den utflukten.
Mvh Glenn.