Artig diksujon om p. trailli. Den ahr jo en søsterart som er meget lik, P. eisnei, som iogså finnes i Norge. Torbjørn Kronestedt har en meget bra artikel om disse to artene med masse tegninger, bilder og informasjon samt info om utbredelsen til disse to artene. Skal se om jeg kan rote frem artikkelen og skirve litt om arten i et annet subforum.
Du får nok noen ekseplarer av P. trailli fra Roy, tenker jeg, Glenn! Det fikk jeg, de var levende og jeg fikk tatt noen bilder før de havnet på sprit (fikk osgå litt spritmateriale tidligere), men har ikke bildene tilgjengelig nå. Vi hadde også litt problemer med lyste så det ble ikke optimale bilde,r er jeg redd.
Og det var et alldelse nydelig bilde av P. trailli du hadde der, Roy. Tror du vi kunne få bruke det i boka også? Ville vært artig med et norsk eksemplar også! Det individet var usedvanlig farge- og mønsterrikt!
Når det gjelder en lycoside-side for norske/fennoskandiske forhold så hadde det vært et interessant prosjekt, men vi får vel få ferdig visse andre ting først, Glenn!?

Ellers så bruke rjeg en slik penn til å tegne med.
http://www.carbodydesign.com/archive/2009/04/03-wacom-intuos4/Wacom-Intuos4-Grip-Pen-lg.jpg...og den bør man ikke spisse!!!!
Kjetil