Author Topic: Litt skuffende opplysninger angående tilskuddsordninger hos Artsdatabanken...  (Read 7344 times)

Offline Kjetil Åkra

• Artskoordinator
  • **
Takk igjen, Annie, for ditt svar. Setter som du vet stor pris på din omtanke!

Magne, som Annie sier så skal vi prøve å få til litt kompenasjon for all den tiden og energien du har brukt på bloggen din! Det er så utrolig velfortjent!

Tomas, det du nevner er noe jeg har forstått i etterkant av søknadssvaret! Det er nok slike prosjekter og ikke mer generell kartleggign vi i fremtiden bør etterstrebe å få til. Dette med myrmekofile edderkopper (og biller?) er noe som absolutt ville hatt bred interesse, tror jeg, og som du vet bedre enn de fleste kan man virkelig oppdage utrolige ting der. Jeg er sikker på at det ligger spesielle billearter og venter på oss i maurtuer også!

La oss holde denne tanken litt varm. Jeg skal i hvert fall det. Jeg tror dette avtegner  seg som ett av de mer realistiske og faglig sett mest interessante prosjekter.

Kjetil
Antall arter i Norge: 624!

Siste: Bjarte Aadland slo til med ett overraskende funn av Robertus ungulatus (Theriididae) på Rognabekken myrområde på Stord i november 2012.

Vårt mål: 650 arter! (26 to go!)