Edderkoppkrokens forum
September 07, 2010, 03:37:00 PM *
Welcome, Gjest. Please login or register.

Login with username, password and session length
Siste nytt: Siste oppdatering på Edderkoppkroken, 04/09-2010. Arctobius agelenoides.

Forumpanel   Hjelp Søk Logg in Register  
Sider: 1 [2]   Go Down
  Skriv ut  
Forfatter Emne: Edderkopper på trær  (Lest 210 ganger)
arnef
Full Member

Poster: 240

« Svar #15 på: July 30, 2010, 09:34:42 AM »

Takk til dere alle sammen! Da skulle vel det meste være sagt, og Kjetil har gitt en balansert vurdering av Radar-metodens moralske og praktiske aspekter. Det går nok i retning av at jeg prøver meg fram litt forsiktig og passer på å ikke provosere grunneiere. Jeg skal holde dere orientert.

Arne.
Pålogget

Arne Fjellberg
Kjetil Åkra
Global Moderator

Poster: 738

« Svar #16 på: July 30, 2010, 12:10:12 PM »

Takk for det, Arne. Jeg skal ut å samle med Glenn og Annie i helga her oppe i nord og må innrømme at jeg har litt lyst å ta med meg ettpar sprayflasker med radar!

Ser frem til dine resultater og vurderinger.

Kjetil
Pålogget

"Trying is the first step towards failure"

Homer Simpson
arnef
Full Member

Poster: 240

« Svar #17 på: July 30, 2010, 02:46:42 PM »

Hils Annie & Glenn! Jeg har fått tak i en sånn megaslaghåv som Glenn har. Drar i vei til Ottadalen/Gudbrandsdalen/Valdres i morra medbrakt diverse samleremedier. Har holdt på et par dager med søk etter og registrering av eremitten (se bildet) i Tønsberg-området. Har sett fem forskjellige individer, men alle innen en aske-allé på 30 meter. Ikke store populasjonen.

Arne.

* Osmoderma eremita, merket hann, Tønsberg 28.07.2010.jpg (143.92 KB, 840x652 - lest 7 ganger.)
Pålogget

Arne Fjellberg
Sider: 1 [2]   Go Up
  Skriv ut  

Hopp til: