Author Topic: Petter på Norge Rundt!  (Read 3545 times)

Offline Annie

• Artskoordinator
  • **
Petter på Norge Rundt!
« on: October 01, 2010, 10:34:46 PM »
Heia Petter :)

Fantastisk opptreden på Norge Rundt! Likte veldig godt pooterens plassering rundt halsen din! ;D
Du fikk sagt alt som er så viktig og du er riktig så underholdene og får eddekoppinteressen til å vokse, dette likte vi!! :)
Og linken inn til oss fikk du også med, kjempeflott og masse kudos til deg, du er en meget god representant for alle "koppelskere"!

Besøkene på "kroken" og forumet har eksplodert! I løpet av de siste to timene har vi fått 3 nye medlemmer..er jo så spennende dette her.

Hjertelig takk til deg for ditt engasjement!

Her er linken: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/671321/

Mvh
Annie
« Last Edit: October 01, 2010, 10:45:36 PM by Glenn H. Morka »
"One Act Of Kindness Can Change The World."

Offline Glenn H. Morka

• Artskoordinator
  • **
  • Gjerstad, Aust-Agder.
    • Edderkoppkroken
Re: Petter på Norge Rundt!
« Reply #1 on: October 01, 2010, 10:40:30 PM »
Utrolig artig innslag, Petter! :)

Du er rå på å få edderkoppene i fokus! Ingenting er bedre enn å få avlivet alle skumle myter og vandrehistorier om de åttebente. Og hvilken reklame for "Kroken"! Takker og bukker for flott jobbing.

-Glenn
"Sykemeldt"

Offline Roy E. Wraanes

• Artskoordinator
  • **
« Reply #2 on: October 02, 2010, 12:40:51 AM »
Kaster meg på skryterunden her jeg også. Fikk selvsagt panikk da jeg gikk glipp av programmet, MEN ble reddet av NRK Nett-TV rett etterpå  :) KJEMPEREKLAME!!! Også SÅÅÅ moro å høre spøken om Petter Edderkopp tenker jeg? Aaaaaldri hørt før liksom  ;D ;D ;D Litt tort og svie må man tåle for å bli rikskjendis  ;) Stå på videre  :)
"The soil is the poor man's rainforest"

Offline petterkopp

• Aktivt medlem
« Reply #3 on: October 02, 2010, 08:54:08 AM »
Hei :)

Flott at dere likte det, glad for at jeg greide aa klemme nettsiden inn.
Jeg var litt nervøs i forkant fordi jeg følte det ble litt for lettbent enn hva jeg hadde lyst til.

Glad hvis vi faar flere besøkende til forumet vaart.
"I have spread my dreams beneath your feet; Tread softly because you tread on my dreams." W.B. Yeats